Doe mee aan het onderzoek van Stichting Actief Klantbeheer

Stichting Actief Klantbeheer zet vanaf 29 januari weer een online onderzoek uit. In dit onderzoek vragen zij adviseurs naar hun aanpak, kennis en uitdagingen op het gebied van actief klantbeheer. Daarmee vergelijken ze de resultaten met vorig jaar zodat wij als branche kunnen ontwikkelen. Met het doel om actief klantbeheer een vast onderdeel te laten zijn van de dagelijkse adviespraktijk in 2025.

De kracht van actief klantbeheer

NNEK gelooft in de kracht van doorlopend advies en draagt dit thema een warm hart toe. Actief klantbeheer is belangrijk voor de financiële én emotionele rust van klanten. Onze collega Michiel van Vugt zet hiervoor in en is voorzitter van de stichting.

Waarom is het belangrijk voor jou?

De resultaten uit het onderzoek worden gebruikt door de Stichting om met banken en verzekeraars, softwarepartijen en andere marktpartijen in gesprek te gaan hoe actief klantbeheer verbeterd kan worden. De bijdrage van adviseurs is dus belangrijk in dit onderzoek.

Vul de vragenlijst in

Pak een lekkere kop koffie of thee erbij en binnen 10 minuten heb je de vragenlijst ingevuld!😉

Vragenlijst invullen 


Ingevuld? Stuur het door naar je collega’s!

Om een betrouwbaar beeld te krijgen is het belangrijk om zoveel mogelijk input te krijgen. Stuur de link van de vragenlijst gerust door naar je collega’s of deel een bericht in je nieuwbrief, website of LinkedIn. Hieronder hebben we een handige tekst geschreven die je mag delen.

Voorbeeld tekst:
Wilt u weten hoe u ervoor staat op het gebied van actief klantbeheer? Ook ten opzichte van uw collega’s? En heeft u uw plan al klaar voor 2024? Laat het ons weten in het jaarlijkse onderzoek van de Stichting Actief Klantbeheer. Met uw antwoorden kan de branche aan de slag met verbeteringen op dit vlak. Ook kunt u uw scores vergelijken met uw branchegenoten.

Doe mee: https://www.blauwsurvey.com/wix/p273755345076.aspx?bron=14

Leuk detail: onder de deelnemers worden een aantal bonnen van Bol verdeeld!

 

De resultaten van het onderzoek worden gedeeld in de pers en op de website van Stichting Actief Klantbeheer.